onsdag 1 september 2010

Jag

kommer aldrig aldrig att få nog av att höra liten kompis säga Mamma, mamma, mamma.
Orden letar sig rakt in i hjärtat och sprider värme i min trötta kropp.
Siter här på mitt berg av frustration och läser om en annan kämpe som fick slå sig fram för få hjälp. Hur kan det vara så galet i Sverige idag. Jag är inte förvånad,men hur kan det vara så. Det är valtider och jag vill bara ha ett svar, varför har vi det så här och vad ska ni göra åt det ?

Avslutar med att citera kämparmamman:
Jag ska kämpa med allt jag har för dig mitt hjärta tills jag tar mitt sista andetag!

1 kommentar:

  1. Skrämmande att det ser ut så här i vissa delar av sjukvården riktigt skrämmande. Jag håller med dig jag vill bara ha ett svar ett ärligt svar. är så less på alla partier som lovar saker hit och dit men de blir aldrig verklighet. Tusen tack för ditt stöd betyder oerhört mycket!!

    SvaraRadera