måndag 8 mars 2010

Plötsligt händer det

, vi har inte vunnit på triss, mycket bättre än så.
När jag kom hem från jobbet efter en lång arbetsdag förra veckan ropar jag som vanligt när jag kommer innanför dörren. "Hej Vilmer, mamma är hemma " . Han brukar skina upp och göra ngt ljud till svar. Den här dagen får jag till svar "MAMMA"!. Mamman ifråga rusar in med blöta vinterskor, s--t i parketten, här har det hänt något stort. Total glädjefest.
Vi kommer att kraschlanda från hög höjd nästa gång fienden går till attack.

10 kommentarer:

  1. Såå fantastiskt underbart! Gläds såå med dig!

    Kram från Kalmar! :-)

    SvaraRadera
  2. Såååå underbart! Blir så glad när jag läser ditt inlägg.
    Kram

    SvaraRadera
  3. åå vad det värmet i mitt hjärta att läsa detta inlägg!!

    SvaraRadera
  4. Å. Vilken lycka! Vad är väl ett parkettgolv!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Å, vilken glädje! Vilken underbar kraft! Kramar!

    SvaraRadera
  6. Men åh...
    *ler med hela ansiktet*

    Kram Nina!

    SvaraRadera
  7. sååå fantastiskt UNDERBART att höra!!
    bamsekramisar
    Åse-Påse

    SvaraRadera
  8. Å vilken glädje, vilken känsla att få höra MAMMA! Gläds med er!
    Kram

    SvaraRadera
  9. det är så en främmande "tant" blir gråtfärdig. Vad underbart!

    SvaraRadera