tisdag 23 februari 2010

En trevlig vana

Torsdagar och fredagar är mina lediga dagar.
Förförra veckan när jag en av dessa dagar varit i affären möttes jag av en överraskning när jag kom hem. Nämen, en bukett fina tulpaner stod lutad mot ytterdörren. Det mycket lokala kompisbudet ville muntra upp. I fredags förra veckan blev det ännu en tur till affären och när jag kom hem stod det en ny bukett lutad mot dörren. Den här budet var mer långväga ifrån och riktigt härligt färgsprakande.
Det börjar nästan bli en vana tycker jag, en mycket uppskattad sådan.
Så..... jag kan knappt bärga mig tills jag kommer hem från affären kommande fredag :)


4 kommentarer:

  1. Okej, jag känner pressen! Hoppas sååå att vi kan ses på måndag! Varma Kramar från Kalmar!

    SvaraRadera
  2. Åh vad trevligt det låter!
    Tänk vad blommor och omtanke kan värma =).
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, det var en riktigt trevlig vana! :)
    Kram Nina!

    SvaraRadera
  4. små saker som blir enorma! underbart!

    SvaraRadera