onsdag 30 september 2009

Award

Award

Jag fick en award från Skalmans mamma, tusen tack !


Med awarden kom uppdraget att berätta 10 saker ni inte visste om mig :

* Jag tycker att "idol " är ett underhållande program
* Utnyttjar ofta butikernas "öppet köp"
* Har inget lokalsinne
* Är beroende av lösgodis
* Gillar att fynda på loppisar
* Har slutat bädda sängen
* Dricker troligen mest svartvinbärs-lättdryck i sverige
* tidsoptimist
* Har inte behövt uppsöka sjukhus förrän Vilmer föddes
* Gillar mönstrade saker & ting

Jag skickar vidare till nya bekantskaper och bloggar:
Honungspojken
Livet med lille E

2 kommentarer:

  1. Haha, jag kände igen 9 punkter av 10. Det enda jag inte visste var att du slutat bädda sängen. Håller med dig, helt onödigt! Den enda gången jag bäddar är när man ska ha gäster :-) Dessutom är det bra att inte bädda har jag hört, för om man bäddar så bäddar man in kvalsterna så dom kan gotta sig och föröka sig i värmen. Mycket bättre att lufta ut dom! :-)
    /Carola

    SvaraRadera
  2. Dessutom kan jag skylla på att Vilmer tycker att det är mysigt att ligga och gosa in sig bland kuddar och täcken, helt perfekt ursäkt faktiskt :)

    SvaraRadera