torsdag 24 september 2009

På topp

Jag har tappat räkningen för hur många gånger Vilmer har fått lära om sig sina färdigheter.
När det var som sämst kunde han knappt hålla upp huvudet alls. Nu har han börjat rulla runt igen och vilken snits han har sen och så kul han tycker det är.
Som han har kämpat och kämpat, det är ju bara så kul att se att han får sin belöning !
På topp- stolt som en tupp


Jag ger mig iväg- full koncentration

Oj, där ligger nappen- den får jag ha med mig


Där satt den ! Hur nöjd som helst

7 kommentarer:

  1. Heja Vilmer!
    Kul att se att du är på gång!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Go Vilmer!
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  3. Åh vilken goding han är!!!
    /Camilla

    SvaraRadera
  4. Heja Vilmer! Du är ju en så himla go kille du, bara kämpa på för allt vad tygen håller.
    Stor kram
    Carola

    SvaraRadera
  5. Bravo Vilmer, vår lille kämpe! Hoppas vi ses till helgen så du kan visa dina konster!
    Kram
    Mormor

    SvaraRadera
  6. Bravo Vilmer! Vad du är duktigt =)

    SvaraRadera
  7. Härligt super-Vilmer,

    Vi har laddat upp med Mango tills på lördag :-) Vi längtar efter att få busa med dig.

    Stora kramar från kompis Stefan och resten av gänget

    SvaraRadera