torsdag 24 september 2009

Självprogrammerad

Idag skulle Vilmer och jag åka till Nova köpcenter för att inhandla badoutfit inför morgondagens badpremiär på habiliteringen. Var tror ni jag hamnade, på sjukhusområdet ! Hjälp, bilen har tom blivit självprogrammerad att köra dit. Det var ju överhuvudtaget inte dit vi skulle idag, ett undantagsfall förvisso. Bilen hittad till Nova sen så att vi kunde göra vårt inköp, och det blir definitivt inget bildinlägg på min nya outfit.
Och......Nu vet jag att det är några som tänker att sådana här händelser inte är så jätteovanliga för att vara mig.

6 kommentarer:

  1. Tror bestämt att vi är några som varit med om en förvirrad MH tidigare, även innan Vilmer kom till oss. :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Du å bilar :-)
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha, jag tänker inte ens kommentera!
    Eva - vi nämner inte det där med kalkonen va?
    ;o)
    Puss & Kram
    Camilla

    SvaraRadera
  4. hi hi hi, Jo, jag visste ju att det var minst tre som inte skulle bli förvånade :)

    SvaraRadera
  5. Jag förstår inte att det kan vara så många inlägg som inte tycker detta är något konstigt?
    Känner dom dej så väl? Det är kanske mer än jag som tänker på det där med bil till jobb och buss hem????
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  6. Ha ha, Malin, kommer du ihåg när vi kollegor samlade alla Avis reklam-bilarna (de där röda i gummi) på ditt skrivbord för att du skulle komma ihåg att köra hem?
    Kraaam Camilla

    SvaraRadera