fredag 30 oktober 2009

Borta bra

Vi har varit på sleep-over hos mormor och morfar, liten kompis och jag.
Vilmer var så pigg och glad att mormor och morfar tyckte det var bäst att han flyttade dit.
Vi fick även träffa G-farmor och G-mormor och "tant" mona och farbror Ingemar och coola kompis och hundkompis Kelzo. Liten kompis var inte riktig beredd på att det mjuka bruna var levande och blev nog lite förskräckt när han blev slickad i ansiktet.
Jag fick en trevlig kväll med vin och räkfrossa hos coola kompis medans liten kompis fick mysa med mormor.
Idag är vi hemma igen och måste ta tag i telefonlistan igen. Men det var skönt att få ett avbrott från den iallafall.
Bifogar några bilder från morgonens problemlösning.


Oj då, jag sitter visst fast


hrrm, nu sitter nappen fast

Äh, strunt samma, jag tar en kula istället

hihi, det går ju bra det här

6 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder på vår lilla kompis! Dom blev man glad av :-) Men vad är det jag ser i bakgrunden???? En symaskin? Har liten kompis pappa varit flitig :-)
    kram Carola

    SvaraRadera
  2. Japp, pappa har varit flitig, skräddare var titeln, jag sa felaktigt sömerska till honom.

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder på en härlig liten kille....
    Att få mysa med mormor är aldrig fel.
    Ha en fin helg liten kompis.

    Eva B

    SvaraRadera
  4. Det låter som om ni haft det riktigt mysigt på er lilla sleep-over. Trevligt med hundbesök för liten kompis. Det måste vara något ni gärna vill se mer av hos era vänner, eller...?

    Vi pratade just om hur det gick för skäddaren, men det verkar ju gå hur bra som helst :-)

    Kramar från Jaxarna

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder! Vilken piggelin! Njut nu av helgens högtryck och ta igen det missade från förra helgen då ni hade sjukstuga. Kram L

    SvaraRadera
  6. Lilla goa kompis :)

    Härligt för er alla att ha Vilmer hos mormor. Hoppas det gick att vila/leka ut.

    SvaraRadera