fredag 2 oktober 2009

Solsken

Idag är liten kompis på ett sällsynt strålande humör. Han har inte behövt trösta sig med nappen på nästan hela dagen, vilket faktiskt är sensationellt. Han jollrar och skrattar, har bus i blicken och är bara hur nöjd som helst.
Jag borde ringa habiliteringen, borde ringa försäkringskassan, borde jaga dietisten.
Det är så mycket vi borde. Men det får pausa. Idag fångar vi dagen, det är sol ute, det är sol inne.
Liten kompis, min son, han är helt fantastisk.


Jag kan visst äta - jag vill bara inte

9 kommentarer:

  1. Vilken goding! Blir helt lycklig när jag ser hur pigg och glad han ser ut =).

    Vad trist att pandan inte funkar. Såg ni x.pandan på mässan? Tyckte den såg bra ut!

    SvaraRadera
  2. Så söt han är! Och så härligt nöjd.
    Kramar
    Eva

    SvaraRadera
  3. Han är underbart söt eran lille kompis!
    Och vad underbart med strålande humör...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken blick, den strålar sol och värme. Ni gör rätt i att strunta i borden och måsten! Kram till er! Malin (alström och kärleken)

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Hittade hit via solen i mitt liv.

    Underbara bilder på er kille! Vilken solstråle!

    SvaraRadera
  6. Go o glad kexchoklad :-) Är det glass han får till middag? Ser glassigt ut kring munnen i alla fall.
    Ses i morgon på "bokklubben". Följer min lilla kompis med?

    kram
    Carola

    SvaraRadera
  7. turkisk vaniljyoughurt var det på menyn

    SvaraRadera
  8. hej!
    hittade hit via cpmammans blogg tror jag det var.
    har en son med vänstersidig hemiplegi.
    Åå vilken solstråle lyckan fullkomligt lyser i dom där fina ögonen!

    SvaraRadera
  9. Åh, man smälter!!
    Han har dessutom helt otroooliga ögonfransar den grabben! Villken goding!
    /Camilla

    SvaraRadera